Tuesday, December 6, 2011

CHAI......I'VE BEEN ABSENT OHH.....I DON DIE!!!!

ABEG ABEG ABEG MY PEOPLE MAKE UNA NO VEX JARE.........I haven't posted anything for almost going to two weeks. So many things have been going on for these past few days, and I've been trying to get some sh** together you know. My people no be small ohh....Infact If I start to dey gist una wetin happen to me ehhn, una no go believe. I actually made a quick surprise visit to Naija, and I was kidnapped over there. If no be say I be correct guyzes ehhn, these people for don use me get christmas money. Infact I go give una the full gist when I resume my postings this week ;)

But yea I promise I'll be back in full force by this thursday shaa.....AND TRUST ME, I GET PLENTY GIST THIS TIME AROUND EHH........Nothing does any of una.  Wish you all the best of luck.....AND WATCH OUT FOR MY POSTINGS BY THURSDAY.

4 comments:

  1. are u serioous? nna nawa oo this peole are vexing oh!

    ReplyDelete
  2. its monday!!:s. Hope you are ok!

    ReplyDelete
  3. First, where on earth do you get those horrible pics on your sidebar LMAO! Your blog is hilarious. Looking forward to updates

    Adiya
    Muse Origins
    Muse Origins FB

    ReplyDelete